အရွင္နာဂ၀ံသာလကၤာရမွ လႈိက္လႈိက္လွဲလဲွ ၾကိဳဆုိပါတယ္

Friday, September 10, 2010

တံငါပ်ဳိနဲ႔ ငါးမန္းမ


ျပင္သစ္မဂၢဇင္းမွာ ေဖၚျပထားတဲ့ တံငါသမားနဲ႔ ငါးမန္းမေလးတုိ႔ရဲ႕
သံေယာဇဥ္လြန္ဆဲြပဲြေလးကုိ အင္တာနက္မွာ .ဖတ္လုိက္ရတယ္..
ၾသစေတးလီးယားေတာင္ပုိင္းက ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ တံငါသည္ေလး အာႏုိးလ္ပြိဳင္တာဟာ
ပင္လယ္ျပင္ကုိ ငါးဖမ္းထြက္ခဲ့ေလသည္..မုိးေလသာသာနဲ႔မုိ႔..ကမ္းစပ္နဲ႔ အေတာ္ေ၀းရာ
ပင္လယ္ျပင္ဘက္ကုိ ထြက္ခဲ့တယ္..ျဖစ္ျခင္ေတာ့ ...
သူ႔ငါးဖမ္းပုိက္ၾကီးထဲမွာ..ငါးမန္းျဖဴမၾကီး မိသတဲ့..
တံငါသည္ေလး အာႏုိးဟာ သနားတာနဲ႔မုိ႔..ငါမန္းျဖဴမၾကီးကုိ
မသတ္ဘဲ ပင္လယ္ျပင္ထဲကုိ ျပန္လႊတ္လုိက္ေလသည္..
ခုေတာ့ တံငါသည္ေလး အာႏုိးလ္ဟာ ျပင္သစ္မဂၢဇင္းၾကီးကုိ ေဖါက္သည္ခ်သတဲ့..
"က်ေနာ္ ပင္လယ္ျပင္မွာ ျပႆနာတက္ေနတာ ျပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ကတည္းက စခဲ့တာပါ"..
"ငါးမန္းျဖဴမၾကီးက က်ေနာ္ကုိ ပင္လယ္ျပင္မွာ တစ္ေယာက္တည္း မထားဘူး"
"က်ေနာ္ ပင္လယ္ျပင္မွာ သြားေလရာတုိင္းကုိ သူက ေနာက္ကေန လုိက္ေနတာ"
"ငါးေတြကုိလည္း ေျခာက္ထုတ္ေနတယ္ဗ်ာ"
"သူကေတာ့ က်ေနာ္ကုိ အႏၱရာယ္ကင္းေစျခင္လုိနဲ႔တူပါတယ္.."
"က်ေနာ္က တံငါသမားေလ"ဟု ညည္းတြားကာ ျပင္သစ္မဂၢဇင္းကုိ ေျပာျပေလသည္..။
"ခုေတာ့ သဘာ၀ ပတ္၀န္းက်င္ ထိမ္းသိမ္းေရးအဖဲြ႕ကလည္း ကာကြယ္ေနတာမုိ႔.. ၁၇ေပ..ရွည္တဲ့ အဲဒီငါးမန္ျဖဴၾကီးကုိ သတ္ဘုိ႔ဆုိတာလဲ မလြယ္ေတာ့ဘူး"
"ခုေတာ့ က်ေနာ္နဲ႔ စင္ဒီ(ငါးမန္းမနာမည္)ၾကားမွာ ခ်စ္ျခင္းေတြ တည္ေဆာက္ျပီးေနျပီ.."
တစ္ခါက ပင္လယ္ျပင္မွာ က်ေနာ္ဘုတ္ကုိ ရပ္လုိက္ေတာ့ သူစင္ဒီ က်ေနာ္ထံကုိ လာတယ္..။
"သူ႕ေက်ာကုန္းကုိ လွန္ျပီး ၀မ္းဗုိက္ၾကီးနဲ႔ က်ေနာ္ကုိ ပြတ္သီးပြတ္သတ္လုပ္တယ္.."
"လည္ပင္းေတြနဲ႔..ေရာဗ်ာ.."
"သူမရဲ႕ မ်က္စိေတြနဲ႔..က်ေနာ္ကုိ လွည့္လွည့္ၾကည့္ျပီ..တအီအီေအာ္တယ္.."
သူရဲ႕ ဆူးေတာင္ကုိ အထက္ေအာက္ ေရြ႕ျပီး..ေရေတြကုိ တျဗဳန္းျဗဳန္းနဲ႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ၾကီး ရုိက္ပုတ္ေနေတာ့တာဘဲဗ်ာ..ဟု ျပင္သစ္မဂၢဇင္းကုိ ေျပာျပေလသည္...

မွတ္ခ်က္..Unbelievableဟူေသာ ေဆာင္းပါးကုိ သင့္ေလွ်ာ္သလုိ ဘာသာျပန္ပါသည္..

No comments:

Post a Comment